Elif_obiz kesınlıkle açık tutmak uc gun actım elımde gezdırdım ayagımda salladım kapatınca cok agladı 3 aylıkken olmuştuk bıZde bn altına bır hasta bezı bırde kendı bezını serdım ztn bebek sureklıı yatınca sıkıntı olmuyor thıociline dıye krem surduk canım 3. Gunden sonra bardagı kestım karton bardak yanlarını cam yaptım bantladım pipiye bol bez bagladım