2 3 gündür huysuzdu diş çıkarıyor ondan dedim ama dün akşam fışkırarak ne varsa çıkarttı. Vücudu çok sıcaktı koltuk altı ölçtüm 37ydi ateş çıkmıyordu bugün hep uykuya verdi kendini. İshal yapıyor 3. oldu bugün. Bugün sadece kahvaltı yaptı hiç yememezlik yapmazdı iştahı da yok
sabah doktora götürcem geçmezse, doktoruma da yazmadım değiştircem doktoru çünkü. 9 aylık. aynı durumda olan var mı