Kızlar merhaba,
Bebeklerinizde emme beslenme vs nasıl gidiyor.
Benim meleğim 5 dk emiyor maksimum 8 dk uyanıkken 🤷🏻♀️ 2 3 saatte bir tek gogus emiyor bu şekilde.. sizlerin nasıl bizde mı anormallik var merak ettim🤦🏻♀️
Uykumuzda gündüz hic yok
Sürekli ilgi alaka bekliyor
Sadece anne sütü alıyor daha tadimlara bile başlamadık meme reddi yeni yeni düzeliyor diye dedim emsin ek gıdaya gecmeyelim hic emmez diye korktum 🤭
Bizde durumlar böyle sizlerin nasıl 😊