Kizlar bebeğim 2 aylık sadece anne sütü aliyor bu zamana kadar günde defalarca kakasını yapardı hatta gaz cikarirken fışkırarak yapardi carsamba günü cok sesli bi sekilde yapti actim bezini doldurmuştu baya yapmıştı yani sonra degistirdim tekrar aynj şekilde yaptı bezi doldurdu ondan sonrada daha hiç yapmadı huzursuz degil sanki iki gündür gaz sancilari da bitti sabah 5 te baslardi gazdan ıkınmaya neden olabilir acaba merak ettim her bez degistirirken masaj yapiyordum karnina bir sürü gaz çıkarıyordu ve baya büyük insan gibi sesli çıkıyordu iki gündür ne yaptıysam gaz çıkmadı gazi da yok galiba çünkü olsa rahatsız olur ikinmaya başlar