Bebeğim 3 ay 11 günlük. Meme reddi uyku reddi huzursuzluk her şeyi yaşıyoruz. Sürekli ağlıyor mutsuz hiç bir şekilde oyalayamıyorum. Açlıktan bayılacak noktaya geliyor gene memeyi red ediyor. En son yatarak emzirdim. Normalde mutlu bir çocuktu. Atak haftalarına bakıyorum 14. Hafta / 4 ay atak belirtilerine benziyor. Boy kilo olarak da ileri gidiyoruz acaba ondan dolayı atak haftası da mı erkeb geldi? Ne zaman biter bu çile?