Minnakkkkk çok geçmiş olsun aynısı bizede oldu covid domuz gribine kadar bakıldı ama hiç birşey çıkmadı tabi ateşi düşüyordu ama 1 saat yada daha kısa bi süre içinde tekrar çıkıyordu bi kaç gün sonra yakında ki hastaneye götürdük boğazları iltihaplanmıştı antibiyotik yazdılar daha sonra ateşlenmedi ama kafasında sırtında ve poposunda kırmızı lekeler çıkmaya başladı ve 1 gün içinde oldu bu dün hastaneye gittik doktor vücudunu serin tutmamızı ve hergün yıkamamızı söyledi. Ben eve gelince yüzüne kantaron yağı sürmüştüm bu sabah uyandığında lekeler çok fazla azalmıştı ve hala azalmaya devam ediyor. Korkmayın bende çok korktum alerjimi acaba diye ama değilmiş ve geçiyor bi zaman sonra sadece serin tutun bebeğinizi , soğuk bezle silebilirsiniz kırmızı olan yerleri ama terlemesin .