aras41 Kızlar siz saçlarını kestirdiniz mi bebelerinizin daha gür çıkması için yaptıysanız ne kadarken yaptınız?
findiginannesi_ aras41 Canım bence kazıtmak saç gürleştirmiyor aynı saçlar aynı yerden çıkıyor ama aynı boyutta büyüyor
gnc15 aras41 3 gün önce kestik 2 aylıktı . Yarım yamalak duruyordu dökülmüş ve yeni çıkmış karışık şekilde bizde kestik bakalım gür çıkar rivayeti ne kadar germek olacak 😃
GezginPaNDa Ben saçların gürleşsin diye kazıtmak istedim fakat faydası yok dediler. o yüzden 13 aylıkken saçları çok uzadı için normal Tıraş oldu