Fenty ben robotu satmış dikey kablosuz almış biriyim. Robottan memnun kalmadım xiaomi mop proydu benimki. Yani istediğim verimi alamadım. Ev daha da tozlandı yerdeki tozları yukarı kaldırdığı çok oluyordu. Perde, kablo ya da yerde bi şey kaldıysa takılıyodu sürekli evde yokken falan aklımız kalıyodu. Haritası da sık sık bozuluyodu yenileme gerektiriyodu. Ben memnun kalamadım. Viomi dikey süpürge aldım aşırı memnunum her gün ev süpürüyorum bazen günde 2 ama hiç yormuyor içim de çok rahat ediyor