Gzdgzd 1- sütüm yok deme, senin sütün var, sadece artması gerekiyor bunun İçin sütüm var, sütüm bol de sürekli her emzirişinde sadece buna odaklan sütüm var sütüm var de derin derin nefes al emzirirken rahatla , gözlerini kapat güzel şeyler düşün artıkta bebeğinin şakır şakır içtiğini düşün sürekli artıcak göreceksin ve 2- herşeyi boşver sadece su ama 2-3 litre değil 4-5 hatta 6 litre için özellikle bu yaz aylarında dikkat et ... ben bu ikisine dikkat ettim ilk zamanlar 20-30 cc olan sütüm şimdi 1,5 aylık Bebeğim şakır şakır götürüyor Maşşallah . Ha birde sütün cc sine takılma önemli olan kilo alımıdır, mama verdiğin için bunu ölçemessin ama sağımda çıkmayıp bebeğin çok daha fazlasını emer.. benim 2. Bebeğim 1. De çok çektim ama 2. De sadece bu ikisine dikkat edip başardım👌🏻👌🏻👌🏻Bol sütlü günler inşallah☺️