Göğüs bedenim 85b doğumdan sonra oldukça sarktı maalesef, penti lotus modelini kullanıyorum uzun zamandır, ilk aldığımda istediğim gibi toparlayıp dik gösteriyordu ama kullandıkça aşağı sarkıyor maalesef. Kışın neyse de yazın t-shirtler de hiç hoş durmuyor.
Şöyle kullanıpta çok memnun kaldığınız model/marka önerirseniz çok sevinirim.
Dagi penti kullandım genellikle, suwen fiyatlarına baktım bir sütyen olmuş 300 lira, valla yazık günah ya.