Bizimki 3 gün sonra 10 aylık olucak. Sürekli bana yapışık dibimden asla ayrılmıyor oyuncaklarla asla oynamıyor en sevdiği çekmece dolap karıştırmak. Hala ek gıda reddi yaşıyoruz günde 2 kaşık çorba içerse içer oda zorla malesef 🤭. Emekliyo, 5-6 sn ayakta duruyor desteksiz. Akşam 10 11 gibi uyuyor sabah 8 de mutlaka uyanıyor 😂 sizde durumlar nasıl canım anneler