Kızlar yengem bugün sezeryanla Doğum yaptı fakat bebek her emmeden sonra morarmaya başladı bu 5 6 kere olunca bebeği devlet hastanesine sevk ettiler suan kuvezde ve nabizi arada düşüyormuş apne nöbetinde olabilir diyorlar yarin kalp ekosu çekilecekmiş bu durumla karşılaşan var mi