FYY Bugün doktor biraz Demir’i düşük dedi kızım için ve Ferro Sanol şurup yazdı. İçirirken dişlerine değdirme, dilinin arkasına doğru içir, dişleri boyuyor, dedi. Sizce dişlerine değdirmezsem yine boyar mı? Tadı kötüymüş sanırım.
Sifakusu FYY biz kullandık. Şırınga ile sıksam da ağzına dağıldı hemen su içirdim elimle fırça ile fırçaladık. İnci gibi dişleri gıp grii. Siyahlılar var önünde diş arkalarında ve azı üstleri resmen çürük gibi
Annebalisi Ben oğluma kullandım bir şişe tadı ve kokusu çok kötü gerçekten, dişlerini boyamadı leke vs olmadı.
FYY Sifakusu Ben de salufer önermişti önceki doktorum onu kullanıyordum. Ama bu daha etkiliymiş sanırım, doktor değiştirince bunu verdi. Yiyecekler ve saluferle tamamlayabilir miyim acaba?