NursenaT Kızlar tomografi çektirdim bir de kan tahlili var doktor hanım cuma günü gel demişti ama çıkmış gitmiş gösteremedim anlayan varsa bi bakabilir mi pazartesi gidicem doktora tekrar
Zekiye_123 Yanlış bilgi vermek istemiyorum ama değerler normal değil sanırım. Çünkü benim hep kan değerlerim düşük çıkıyor diğerleri normal oluyor. Düşük çıkanlar genelde kırmızı oluyor sizinkiler genel olarak hep öyle
SemaK B12 ve d vitamini düşüklüğü var. A-tg yüksek yani troidle ilgili bir rahatsızlık söz konusu olabilir