Deletedmom00881 Mslakn sarımsakları suya koyup kabukları yumuşayınca soyup buzluk poşetine koyup buzluğa atıyorum canım, çıkarıp direk yemeklere koyuyorum, çok pratik..
kirmizibasliklikiz_ Mslakn buzdolabi posetinde buzdolabina koyuyorum bir sey olmuyor henuz kuflendigini gormedim 😁
gokce24 Mslakn buzlukta sakladım onca sarımsak hepsi içi boşaldı. Balkona güneşe asıyorum saplarıyla birlikte hep taze kalıyor