Anneler merhabaa, 40 gün sonra işe başlayacağım. Bebeğim şu anda 3 ay 9 günlük, düzenli emmiyor canı ne zaman isterse o zaman emiyor bazen 1 saat bazen 2, uzun uyursa 3 gibi
Süt sağıp biriktirmem lazım ama nasıl yapacağımı bilmiyorum, sağdıktan sonra hemen isterse mesela napcağım bilemiyorum. Varsa tecrübelerinizi öğrenmek isterim