Sedaiince
15 gün önce geçtik ek gıdaya pastörize sütü bir taşım kaynatıyorum daha sonra mayalama sıcaklığına gelince ( serçe parmağı 7-10 sn yanmayacak şekilde içinde kalınca) kaseye activia alıp güzelce karıştırıyorum topaklar kalmayacak şekilde birazda mayalacagim sütten ekleyip karıştırıp en son bu karışımın tüm süte ekleyip karıştırıp mayalayacagim kavanozlara pay ediyorum ağızlarını kapatıp üzerini örtüyorum 5-6 saat sonra buz dolabına koyuyorum bebisler çok az tüketiyor size tavsiyem 1 litre değilde yarın litre sütle mayalamaya başlayın