Senem45 estağfurullah yargılamak haddim değil onun için sormadım
Benimde sütüm baya bı var ama bebeğim kilo almıyor
Doğum kilosu az di ona göre alması iyi kilosunu ama ben yasitlarini biraz daha yakaladın istiyorum
Bak mesela 2760 doğdu ya şuan 1,5 aylık 3,5 belki 4 kilodur ama aslında çoğu bebek bu kilo da doğuyor zaten
Sanki bir ay geriden geliyor gibi
Ayini yakalsin istiyorum
Gelişimi ayı ile uyumlu zihinsel vs ya da davranışı algılaması
Hangi mamayı kullanıyorsunuz ben similac aldım 1 hafta denemek icin ama günde sadece 2 kere 60 ml veriyorum denicem kilo aldırıyor mu diye
EVOLVİA mamayi da çok tavsiye ediyorlar kilo aldiriyormus
Aptamilde kilo aldiriyormus ama çok gaz yapıyormuş ve çok sekerliymis
Napcam bilmiyorum