Elif25- Kızlar oğlum 5buçuk aylık. Uyanık olduğu zaman çok süt içmiyor biberon ile. İçip bırakıyor. Uykusunda içiriyorum bende. Ama istiyorum ki biberonu eline vereyim kendi içsin. Siz ler nasıl içiriyorsunuz devam sütlerini.