Bizzz:))
Humanayi çok kullanan yok sanirim .ben de denk gelmedim çok..oğlum şu an 1 yaşında .bir ay kontrolüne gittiğimizde maalesef gerekli kiloyu almamıştı..doktor bu markayı yazdı..o gund n beri de içiyor,seviyor çok şükür .anne sütüne ek olarak alıyordu..ta ki bir ay öncesine kadar..emmeyi bıraktı bizimkisi:(. Yapacak birşey yok..mama ve ek gıdayla devam ediyoruz..
Biz herhangi bir sorun yaşamadık..çok şükür sevdi içti..beli bir aya kadar da kilo alımı güzeldi..ilk aylar 1200,1300 aldığı oldu..sonra zamanla azaldı normal olarak..
Büyük oglumda da bı mama durumumuz olmuştu.. Aptamil,hipp bı de bı marka daha denemiştim..çocuk kabul etmemişti mamayı..ağzından burnundan gece gündüz kusuyordu..sonra sadece anne sütüyle ilerledik..2 sene emdi .
Yalnız bu mama işi biraz şans..yani denemek lazım..benim çocuğuma yarayan,sizinkine yaramayabilir..kabız olur,gaz yapar,kusar..biz değişiklik yapmadan bu güne kadar geldik