Merhaba. Bebeğim 3.5 aylık meme reddini tam aşıyoruz derken bu sefer de mide gazı sorunu başladı. Daha önce böyle bir şey yoktu ama şimdi emmeye başladığı an midesi taş gibi oluyor ve ağlamaya başlıyor. Ve o gaz bir türlü çıkmıyor. Omzumda deniyorum, yüzüstü yatırıyorum, ayakta dik gezdiriyorum yok olmuyor. Gaz çıkmadan da asla meme emmiyor. Bir yolunu bilen var mı nasıl geğirmesini sağlayabilirim?