Idilg Kizlar merhaba, bir eczacı arkadaşım bu damlayı önerdi. Bebeğim çok gazli gaza bağlı kolik bir bebek. Kullanan oldu mu aranızda? Bilginiz varmi?
Berraksnmzz Idilg Biz kullandık ama faydasını göremedik biogaiya geçtik ve sab simpleksle beraber kullandık yinede faydasını görmedik açıkçası bebeğim 4 aylık olduktan sonra gazdan kurtulduk yoksa neler neler yaptık umarım sizde işe yarar gaz çok fena.
lifeislife Idilg bize daha hastaneden çıkmadan doktorumuz yazmıştı günde 5 damla kullanıyoruz memnunum açıkçası ama kimse memnun kalmamış yorumlarda okuduğum kadarıyla
Berraksnmzz Idilg ama bizim bağırsak tepkili inek sütü alerjimiz vardı diyet yaptığım an belirli bir şekilde rahatlama oldu belki sizde de öyle bir durum vardır
Idilg Berraksnmzz kendi kararimla diyeti denedim bir etki olmadı. Başka bir belirti de yok cok sukur 🙇♀️ doktorum sonrasında diyeti birakmami alerji varsa belirtileri takip edip bulmamız gerektiğini yoksa ileride problem olabileceğini söyledi.
Berraksnmzz Idilg Anladım.Umarım en kısa zamanda gaz sorununuz biter çook zor hem sizin için hem bebeğiniz için.