Hanımlar 9 aylık bebeğim 2 gecedir uykuyu tamamen yitirdi ağlıyor uyumak istiyor gözü kapalı uyuyamıyor memede uyur normalde memeye geliyor bağırıyor ayağıma alıyorum sallamaya bağırıyor ama nasıl bağırma 😞 hem kendine çok üzülüyorum hem kendime ateşi yok dişimiz çıkalı 1 ay oluyor doktora götürmeyi düşünüyorum ne diyecem onuda bilmiyorum ne yapcam ben