3 aydır sürekli her emmede kendini yay gibi yapıp geriye atıyor 1 2 ay daha kötüydü hiç bir şekilde emziremiyordum sürekli ağlıyordu kilo kaybetti mamaya başladık memeyi istiyordu red etmiyordu ama emerken sancılar girer gibi ağlıyordu 3 doktora götürdüm üçüde ayrı şey söyledi 3. Doktor emin konuştu problemimi anlattıgımda kendini yay gibi geriye atıyormu diye sordu bu aylarda bazı bebekler yapar bunu karnında kolik başlamış biraz geçici sabret dedi. Bebeğim 5 aylık olacak nerdeyse 3 ay oldu hala aynı sıkıntı devam ediyor kaşık biberon veriyordum ilk zamanlar asla biberon istemiyordum kasık biberonda biryere kadar idare etti hep ağladı onunla içerken yeter artık dedim verdim biberonu 2 aydır biberondan içiyor ama benide emiyor cok şaşırıyorum tabi yine 2 dk diyecek kadar az emiyor aglıyor peşinden mama veriyorum cok yıprandım nasıl geçecek bilmiyorum sütümün devamlılığını arttırmak icin uğraşmaya halim vaktim yokmuş gibi tek basıma zorlanıyorum evde bütün gün benim gibi bu durumları yaşayan varsa lütfen yazsın