Ahh ahhh keşke emse ya da emzirebilsek. En kolay en ucuz en pratik durum emzirmek ama bazen olmadı mı olmuyor. 34 günlük bebeğime doğduğundan beri mama meme gidiyoruz ama biberona alıştığı için beni istemiyor sık emmedigi için sütüm tazyikli geliyor geri itiyor kendini. Geçen hafta aldığım mamaya 35 TL tam gelmiş. Bize 1 mama 3 4 gün anca gidiyor ama bebegim sağlıklı olsun gerisi hiç onemli değil. Mamanin kolaylığı uyuduğu zaman uyanmasa bile ağzına değdiği an içiyor ve sonra hemen uyuyor emzirdiğim zaman uykusu dağılıyor ve uyumuyor hemen. Dışarıdan kimin ne söylediğine sakın takılma sen onun annesisin ve bebeğinin iyiliğini senin kadar kimse düşünemez. O yüzden çevrendekilere he he de geç. Lohusalık sürecinde zor oluyor ama bı sure sonra laf anlatmaya bile ugrasmiyorsun. Yeterki bebisler iyi olsun hastalanmasin