Asivemavi Kızlar Evlendiğm kiiişi dava açacktı hatta dilekçeyi yazdırdım demiş annesine e devlete bakıyorm kaç gündür yok geç mi düşer bu dilekçe ya . Kendisinden haberimiz yok tabi iletişim 0
Zehra-123 Asivemavi tebligat gelecek size. Bende boşanma davası açtım. Karşı tarafa tebligat gidiyor.
Asivemavi Haylazbaby o zaman dava açmadı mı ki ya kaç gün geçti aradan ? Bende sürekli bakıyorum da uyap sistemimde