Tambiranne Merhaba kızlar 8 günlük bebeğim var kabızlık problemi çekiyor mama ve anne sütü veriyorum bugün bezini açtım top gibi kakası. Yarım kaşık zeytinyağı verdim onun dışında bana önerebileceğiniz birşey var mı
Fneva Tambiranne mama değişimi yapabilirsiniz aynı zamanda her mamasına az miktarda zeytinyağ karıştırın
Arzumurat Tambiranne poposuna zeytinyağı sürün kulak çöpüyle çok hafif dürtün bacaklarını kasıklara doğru çekme hareketini bol bol yapın bizde çok faydalı olmuştu inşaallah sizinde bir an önce geçer
Palestinianbride Tambiranne canım yanlış anlama ama zaten bebeğin 8 günlükmüş ne ara kaç tane mama denedinde anladın??? Bir mamayı en az 3 4 gün kullanacaksınki etkisi olsun kaldıki sen 4 günlükkenmi kabız dedinde mama değiştirdin 🙄 anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmamasını doktorlar normal kabul ediyorlar sen bu 8 günde mama değişimi bile yapmışsın kabızlık teşhisini nasıl koydun merakımdan soruyorum bilmediğim bir durumda olabilir
Tambiranne Palestinianbride şöyle ki bebeğim 4 günlükken top gibi kaka yapmaya başladı Dr götürdüğümde mama değişimi ve biogaia önerdi geçen 4 günde aynı şekilde tanıyı teşhisi ben koymadım yani çare arayan annelere çözüm önermeyecekseniz sorgulama yapmayın lütfen
Palestinianbride Tambiranne anladım sorgulama değil iyi.okuyun ben ısrarla mama değişimi diyorum piyasada 8 10 çeşit mama var geçmiş olsun
AynurGuzel_ Bizdede vardı, ben son 3 4 haftadir hergun kayisi suyu iciyorum 2 3 gunder bir yapiyor kakasini ama adeta ici temizleniyor sağlam yapıyor. ( kayisi suyunu kendim kaynatip yapiyorum evde )
Meryemarya AynurGuzel_ nasıl yapıyorsunuz acaba benim de kızım kabız bide hangi kaysıdan gün Kays’ımı normal olanmıı❤️
Nuraylarin Fitil kullan canim benimkindede olmustu fitili cook az kirip koydum malum.kucuk daha azicik yeter ona
AynurGuzel_ Meryemarya kuru kayisiyi suyun icinde biraz yumuşasın diye bekletiyorum. Sonra kaynatiyorum daha da yumusuyor blenderdan geciyorum. Ben koyu seviyorum özü kaybetmesin diye ama kaynayip blenderdan gecirdikten sonra soguk su da takviye edip suyandirabilirsin. ( kaynatirken sekerde koyarbilirsin ama ben cok az koyuyorum asotini alsin diyr sadece ) 3 gunde bir kakasini yapiyor ama dolu dolu yapiyor bagirsaklarinin temizlendigini beze bakinca anliyosun 🤗🤗
Annesinin-pasasi Tambiranne ben bebeğime doğduğu gün hakiki tereyağı verdim kabız sorunumuz olmadı çok şükür☺️