Kadifemsii Forumda bir sıkıntı mı var .. birşeyler arıyorum ama hiç tartışma yok diyor . En basiti balık yağı ile ilgili birçok post açılmıştı şimdi balık yağı yazıp aratıyorum ama hiçbirşey çıkmıyor
Laden Kadifemsii sadece bir kez mi aratıyorsunuz? Bende de ıphone 11 var. İlk aratmada çıkmıyor ama ikincide çıkıyor. O şekilde denediniz mi?
Kadifemsii Laden birkaç kez deniyorum ama yok çıkmıyor . Yani yeni bir tartışmada açabilirim ama çok işime yarıyordu cevap beklemek yerine yaşanmışlara okumak iyi oluyordu