Ariyaarya sakın korkma eğer ki kafasını tutabiliyorsa büyüdükçe düzelecek benimde bebeğim hep eğikti sırt üstü yatarken kafası ben düzeltiyordum o yamultuyordu anne karnında sıkışık o pozisyona alıştığı için öyle duruyor zamanla çöZülüyor benim bebeğim 6 aylık ancak kendi boynunu yattığı yerden gövdesinin üStüne kaldırıyor ve artık yeni yeni dümdüz tutabiliyor