Bebeğim 2 aylık; herşeye ağlıyor. Uykudan uyanıp emiyor, gazı çıkarılıyor, altı temizleniyor, herşeyi tam oluyor ama asla normal durup zaman geçiremiyoruz herşeyi tam olsa da ağlıyor. Bu ağlama normal bir ağlama da değil morarana kadar ağlıyor. Uyumamak için ağlıyor, uyuyamadı diye ağlıyor, sallasak ağlıyor, kaldırınca ağlıyor. Gaz sancısı var, bir derdi var sandım doktora sordum ilaç verdi alakası bile yokmuş. Bu huydan nasıl kurtulabilirim? Ben de çocuğumla zaman geçirmek istiyorum ama sürekli kriz geçirdiği için zamanım susturmaya çalışmakla geçiyor 😔 Deneyimli anneler lütfen yardım edin.