Kızlar sütüm gelmiyor sağıyorum sağıyorum ama damla damlaydı zaten. bugün de sağdım ama 10 ml geldi bebeğim de emmiyor çok uğraşıyor ama sonrasında ağlıyor. Süt arttırıcı damla da kullanıyorum. Yardım edin moral verin hiç bu durumda olup sütü geri gelen var mı?