Niye bu kadar bekledin ki. Zaten iyileşme sürecinde orası hiçbir şey hissetmiyorsun. Hafif karnına basıp iki parmağının arasından ipi çekiyor hemşire. Koskoca ameliyat oldun🤭bundan mi korkacaksin. Doktor on gün sonra gel dediyse git. Hem zaten kadindoguma gidip doğum sonrası muayeneni de olman lazım.