Ozge2828 Arkadaşlar merhaba. Doğum yapalı 25 gün oldu. Ama yaklaşık 3-4 gündür göğüsümde batmalar var. Neden kaynaklandığını bilen var mi? Can yakıcı bir hal almaya başladı.
demetdemircioglu Ozge2828 benim sütüm biriktiğinde oluyo öyle ucundan akıyo sonra 2 damla seninkide öylemi acaba🤔
Ozge2828 demetdemircioglu bide ucunda degil batma. Kahverengi yerin en ustteki bitiş yerinde felan oluyor