watermelonlove Kızlar kendinize, bebişlere aldıklarınızı atar mısınız? Güzel bulamıyorum fikir olsun herkese 👙
HonKiPonKiDoNiNo watermelonlove Pentiden bunu aldim 2 ay once, gecen yilki mayosuda oluyor halen.. 1 tane bikini alacagim 😍
Guneskiz48 watermelonlove https://resimyukle.io/r/gCBhBHiHqV Kızıma şimdilik bunu aldım ama daha 2 3 tane daha alcam kendime de 8 takım bikinim var 4 5 tane de mayom var ama bu sene de birkaç tane alcam henüz içime sinen birsey olmadı mayokini de çok hoşuma gidiyor
yigitinaannesii ben Minelden haşema aldım geçen sene. Aşırı memnun kaldım bakabilirsin sende Minelden
watermelonlove Guneskiz48 kız lc DeFacto sitesinde bile bu kadar çeşit yoktur maşallahın var sahil kenarında mı yaşıyorsunuz 🤗😅 attığın çok hoş ya hm ürünü mü
Deletedmom0099 watermelonlove kızıma bunları aldım, haşemalarımda lcwden 3 senedir kullanıyorum 2 takımım var
Sifakusu Decathlon dan geöen sene 50 faktör korumalı kısa kollu tulum mayo almıştım bu senede olur diye umuyorum. Kendimde bi tane haşemam var geçen yaz aldım onla idare ederim bu sene
Guneskiz48 watermelonlove evet h&m den aldım internette tükenmiş ama mağazada var çok tatlı duruyor kızımın üzerinde ve evet fethiyede yaşıyorum otelimiz var yazın sürekli oteldeyim o yüzden çeşit fazla bende
watermelonlove Guneskiz48 Ay ne güzel ya maşallah iyi tatiller biz bu sene evdeyiz oteliniz nedir bu arada seneye bakarız Fethiye düşüncemiz var 🤗 alternatif olsun
Guneskiz48 watermelonlove Ovacık bölgesinde güneş hotel instagramdan rota fethiye sayfasından bakabilirsiniz orada var otel fotoğrafları
gibicibicis watermelonlove trendyoldan bağlamalı bikini üstünü aldım takım olanında altını aldım kızımın mayosu lcw
Guneskiz48 hogwarts genelde her yıl pentiden boynerden alıyorum bir iki defa farklı mağazalardan aldığım da oldu