Bence hafif çay kaşığı kadar su verin 1veya 2 benim bebeğimin odalar yolundan bembe leke geliyordu doktor enfiksyon bilmem vs çok korkuttu sonra yok birsey dedi Va falan ben kayınvalidem ve annem Su içir benim kişi 4aylik oldu ben azar içirdim korku da gitti lekede Bebek terliyor susuz kaldığı icin öyle okuyordu benimkisi. Yinede Allah bilir en iyisini Allah çocuklarımıza şifa ismiyle şifa versin 🤲🏻🤍