Oğlum 23 aylık olacak 10 gün sonra ve dün itibariyle tuvalet iletişimine başladık dün aslında çok güzel ilerledi herşey yani 6 kere gece dahil çiş yaptı tuvaletine kaka yapmadı, ama bugün sanki çocuğa bişey olmuş gibi kolay kolay yanaşmıyor sabırla anlatıyorum ki bi kaç kez yaptı bundan önce. Bu sabah mesela kuru kalktı tuvalet iletişimi için kitaplarımız var bazen arabalarıyla giriyor oturuyor kalkıyor bunun da normal olduğunu biliyorum kaçırdığı zaman asla tepki vermiyorum birlikte temizliyoruz. Anlatıyorum dinliyor şuanlık uygulama yok gibi 😂 her yer çiş 😂😂😂
Desteklerinizi, tuvalet iletişimi konusunda tecrübeli olan annelerin tavsiyelerini bekliyorum 🙋🏻♀️♥️