6 ay 15 günlük bebeğim. Emiyor ama maalesef süt onu doyurmaya yetmediği için mama ile besleniyor demek daha doğru olur. Ek gıdaya geçtiğimizden beri mama ve ek gıdayı ayarlayamıyorum. Günde kaç öğün ek gıda yemeli? Kaç kez mama içmeli? Verdiğim ek gıda miktarı öğün başına ne kadar olmalı? Bize benzer durumda olan annelerin önerilerini bekliyorum. Ben şu anda sabah yumurta labne meyve veya bisküvi ile kahvaltı yaptırıp ardından 12 gibi 5 ölçek mama veriyorum. Saat 2-3 gibi ise çorba türü yiyor. Sonra 4-5’te tekrar mama ve 2 saat sonra meyveli yoğurt. Geceleri ise 2 kez mama yiyor. Kilosu iyi ancak ek gıdayı sevemedi bir türlü.