Iscan Adet olmadan once 1 hafta fln aşırrıı sinirli oluyorum benim gibi olan var mı çözüm bulan veya bi ilaç fln ? Ben bile bıktım herşeye sinirlenmekten ve elimde oln birşey değil gunluk hayatta da sınırlı birisi değilim ne oluyor bilmiyorum
TheBaby Iscan Çaresi yok. 1 hafta gelmeden önce 1 hafta gelince 1 hafta gidince kaldı bize ayda sadece 1 hafta😂
Y-A-Annesi Iscan aynısı bende de oluyor eşim vaktin gelmiş ben kaçıyorum diyor o zaman her şey alttan alıyor garibim he he der geçer. Sinirimi den dahi anlar vaktinin geldigini
2cocukannesi__ Iscan ben de 1 hafta boyunca sinirli oluyorum esim geçen söylendi dedim menopoz var ozman ne yapcan olmezsek görüşürüz diyor 🤣
Iscan TheBaby hahahahahah hiç deme valla bımtım kenimden😅😂😂😂 ruh hastası gıbıyım bi guluyorum bi delleniyorum 😂