Adet günümü 1 hafta geçti test yaptım ve test çubuğunda hamilelik çizgisi bayağı bi koyuydu daha önceki hamileliğimde böyle değildi iki kez yaptım ve bayağı bi koyu geldi çizgi rengi. İkiz hamilelik ile alakalı olabilir mi sizce? Yoksa günümü 1 hafta geçtiği için mi