@“umudayolculukk”#p20801930kek tatlısı na cevir bence sen onu Kuzum revanisiz serbetli bir kek tatlısı olur anca serbeti vermeden tepsizden ayır kes bir iple ortasını alt katının serbetini sür ardından krem santi sür ister meyve koy arasına ister sade krem şanti sonra diger ayırdıgın katıda serbet yap ve kapat üstüne ben bazen yapıyorum o sekilde güzel bir tatlı oluyor