saripapatya_ Merhaba arkadaşlar oğluma ilk adım ayakkabısı alacağım ama hangi marka olmalı ve yaz için nasıl uygun olur bilemedim alan bilen arkadaşlarım önerilerinizi ve linklerinizi bekliyorum
birtatlianneee saripapatya_ ilk adım ayakkabısını ortopedik almanızı tavsiye etmem ilerde düz tabanlığa sebep olur
sarmaliklahana saripapatya_ ben bugün flo dan aldım 5 nokta içi bölmeli hep kabarcıklı ve yumuşak. Cırt cırtlı kolay giydiriliyor link bulamadım ya 🥴
Hayatiseyretmeyegelmisim Ayağında sorun mu var yürüme bozukluğu falan neden anatomik değilde ortapedik alıcaksın ki
saripapatya_ Hayatiseyretmeyegelmisim bi sorun yok canım doktor ortopedik al dedi bi sorun olunca mi ortopedik kullanılır ki ?
saripapatya_ birtatlianneee ortopedik daha rahat olmaz mi yeni yürüme açısından kendini güvende hisseder diye düşündüm
birtatlianneee saripapatya_ anatomik ayakkabılar daha sağlıklı aslında en iyisi ayakkabısız yürümesi çünkü ortopediklerdeki o yumru kısım bebeğin ayağının o kısmının çukurlaşmasını engelliyor aslında düz tabanlığa sebep oluyor bebek yere basa basa o kaslar çalışıp çukurluk oluşacak