FHKK hemen hemen aynı değerlerle geçirdim ben de 2. Gebeliğimi. Bende de çıkmıştı gebelik şekeri ve insülin ben de kullandım günde 1 kez. Son üç ay günde 6 kere ölçüm yapıyordum. Beni bir de değerlerim çok yüksek olmamasına rağmen kontrol amaçlı 4 gün hastaneye yatırmıştı doktorum, diyet yemekleri ile düşecek mi düşmeyecek mi diye gözlemlemek için.. bebeğim yüksek kiloda doğar, doğunca şekeri düşer vs diye çok korkuyordum ama şükürler olsun sorunsuz atlattık, darısı size inşallah 🙏