Aysellctn Uykusuzluk artık zorlamaya başladı 2 aylık bebeğim var akşam 10 da pilim bitiyor ne kendime ne eşime vakit ayira biliyorum ,🥲
SemaK Aysellctn alıştım artık biliyor musun otomatik kendim uyanıyorum fazla uyku vücuda tepki veriyor 😂
Kbrbisi28 Aysellctn uykusuzluk mu ben kendimi artik zombi ilan ettim 🤭😁 ev isi yemek cocuk koca elaleme laf antalma artik duracell gibiyim diyorum pilim dayanikli gozukuyo diyorum ama yoook nerdeee 😁 bazen milletin videolarina fotolarina bakiyorum hep mi enerjiksiniz anam 😁😁
lanadelmiyav Aysellctn o aylarda ben de oyleydim. Uykusuzluk, yorgunluk ve duzensizlik oluyor ilk donemler. Birkac ay sonra duzeni iyice oturur, gaz sancilari da gecer ve rahat edersiniz.
Vedq Aysellctn 1cok zor bacim cook. Oglum 3 aylik kizim 21 aylik. Ve kolik. Cok yoruluyorum gece toplasan 3 saat uyumam. Eşimle aram cok açildı vala. Cocuklari uyutup sohbet edecez desek adam bekliye bekliye cocuklar uyumuyor o uyuya kaliyor garibim
Tomtom Aysellctn suan o kadar yorgunum ki yapmam gereken işleri düşünmek bile beni bitiriyor bizimkisi de iki aylık
a010101 Aysellctn uykusuzluk bir müddet sonra alışıyor insan nasıl durdum nasıl dayandım nasıl geçmiş anlamıyorum şuan 8 aylık oldu geç uyuyor ama sabah 5 te filan uyurdu 2 aylıkken hepsi zamanla düzene girer ben valla işler biyana yemek yapardım o uyudumu uyurdum dinlenirdim öyle saatlercede uyumazdı alerjisi varmış geç öğrendik Rabbim kolaylık versin
Sldmrt Aysellctn o aylarda oğlum uyudukça ben de uyuyordum açıkçası salmıştım evi işi gücü bizimki hiç doğru düzgün gece uykusu uyumazdı gece emzirirken artık uyumiyim diye kendimi tokatladığımı biliyorum. Allah yardımcınız olsun en zoru ilk dönemler. Ama zamanla alışıyorsunuz daha doğrusu vücudunuz az uykuya alışıyor