Arkadaşlar merhaba bebişi pusette uyutuyordum hep zararlı olduğunu öğrenince bıraktırdım zor bela . Bi kaç gümdür cok huzursuz. İlk defa bugün uzun uykusunda 4 mom a yatırdım. Omurilik açısından 4 momda zararlı mı ? Siz nerde uyutuyorsunuz nereye yatırıyorsunuz ?