Kuzeymiram Kizlar sarı ve cok kotu bi kokusu var agliyorda normalmi bilen varmi niyedir , altinida degistemiyorum agliyor , 8 aylik
Flamingom Kuzeymiram benim kız yeni adeno atlattı. 2,5 yaş. İshal ve kusma. İshal aynı sarı beyaz cok cıvık günde 7-8 kez yapardı. Gaz kaçarken bile kak yapardı. Bence doktora gidin. Test yapsın adeno rota olabilir
deniz-95 Kuzeymiram yoğurt alerji yapmış olabilir. Sudokrem varsa elinizde sudokrem sürün hemen. Ve poposunu yıkayın.
MelisaGoktugMommy Kuzeymiram takip et devami olursa dr a gotur ishal muhtemelen enfeksiyon kaynakli olabilir
MelisaGoktugMommy Kuzeymiram poposuna pisik kremi kullanin islak mendil kullanmayin bir sure yikayin yada pamukla hafif silin
Kuzeymiram Flamingom ozele gittim ama test yapmadilar üsutmus ishal olmus dedi biogia verdi bide iki krem , biogia almadim yarinda bi bakicam grcmezsme oyle alicam malum fiyatlar 😨❌ , ama kremleri aldim insallah iyi gelr
Flamingom Kuzeymiram biogaia benim kullandıgım döenmde yanı 2 sene önce 60 liraydı simdi 5 katı olmuştur 🥺 çok geçmiş olsun. Probiyotik kullanmaya devam ediyorduk bizde adeno dönemi 2 hafta sürdü zor bir süreçti. Aslında test yapmasalarda kaka kusma vs varsa cok yıkayın elinizi geçmiş olsun
Ozdemm Kuzeymiram ishal olmuş muhtemelen , ıslak mendil kullanmayın ve yıkayın bol bol zeytin yağı kulllanın bezi bol bırakın mümkünse evde travazol var ise sürün gayet iyi gelir yada tifo kremi