Arkadaslar merhaba oglumuu ali selman dogukan hocaya goturuyorum. Fakat cokta memnun degilim. Muayenelerde cok sira bekliyoruz. Hocanin yanina girdigimizde hoca sanki hep arkadan gelecek hastalari dusunuyor gibi telasli geliyor bana. Telefonla soru sordugunda cok kisa tatmin edici olmayan cevaplar veriyor. Ama her muayenedede telefonla aradiginizdada her zman cevap veriyor, muayenede sizin bana sormak istediginiz soru varmi diye soruyor o kismini cok seviyorum. Simdi o hastanede yada baska hastanede tamamlayici saglik sigortasinin gectigi doktor onerir misiniz ? Yada selman hocanin eski hastasi varsa muayene sekli buda bana mi garip geliyor acaba 🤦♀️