minikbabyy Ay kusura bakmayın koşuşturmacadan yazamadım. Burada salgın varmış. Sulardan amip olmuş herkes. Ben sapık gibi bebeğimin her şeyini kaynatılmş sularla steril etmeye çalıştım ama neye çok dikkat etsem başıma gelir oldu bu annelik maceramda 🙈 Bebeğimde amip varmış o sebeple antibiyotik ve probiyotik kullanıyoruz şu an. Zaten alerjik bir bebek olduğundan zayıftı şu süreçte az daha kilo verdi ama çok şükür keyfi yerinde, enerjisi hiç azalmıyor. Günden güne daha iyi olacak inşallah. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim ❤️🥰