Berenhanim oğlum 21 aylık. 6 ay anne sütü ve mama aldı. 6 aydan sonra çok iyi bi şekilde ek gıdasını aldı. Ve 9-10 aydan sonra biz be yersek onu verdim oğluma ve hep yedi soğan bile yedi oğlum şaka gibi ama 😆 kendisi keşfetti ve hala da yer soğan. Diyeceğim o ki asla inek sütü vermedim. Ev yoğurdu yaparım kaymağını yer yoğurdun ayranını içer ama inek sütü vermedim hiç. Çünkü annembize hep vermiş inek sütü şekerli vermiş bide bende şuan kansızlık var ve demir eksikliği var. Ama oğluma bu hatayı yapmicam. Ne inek sütü veririm nede çay aslaaa.