Aysun19 Olaya en çok kilo aldıran şeklinde bakmamanızı öneririm. Her mama her bebeğe yaramıyor. Bir doktora danışın isterseniz. Biz doğdu doğalı Sma optipro kullanıyoruz. İlk 6 ay anne sütü +mama devam ettik.Daha sonra mamaya döndük. Doğduğunda da iri bir bebekti. Hala iri bir bebek. Bize yarıyor mesela.
Bir kere Aptamil denedim kusmaktan fışkırarak kaka yapmaktan helak oldu yavrum. Ama sma ile ayda 1-1.5 kilo alıyor.Tabi ek gıda da alıyor.