Merhabalar 29. Hafta ama gelişimi 26 haftalık bebeğim küvezinde 8. Gün bugün. 5 ml beslenirken bağırsaklarında gaz oluşmuş anne sütünü kesmişler serumla besleniyor şu an, henüz yırtılma olup olmadığı belli değil gazdan dolayı kanında enfeksiyon çıkmış bir de kafasında 1. Evre kanama var böyle bir durum yaşayan var mı süreç ne kadar sürdü neler yaşadınız ? olumlu olumsuz bilgi verebilir misiniz?